W ostatnich latach znacznie wzrosła liczba sklepów internetowych, zarówno tych, które działają na rynku polskim, jak i tych działających globalnie. Zarówno dla krajowych, jak i międzynarodowych sprzedawców ważne są rozwiązania, które znacznie ułatwiają sprzedaż, promocję oraz pozyskiwanie klientów. Dzięki Shopify dla B2B te możliwości znacząco się poszerzają.
Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:
• dlaczego warto wykorzystywać Shopify dla B2B,
• co daje nam odpowiednia automatyzacja i instalacja właściwych programów w obsłudze sklepu internetowego oraz pozyskiwaniu informacji o klientach.
Stworzenie sklepu internetowego jest stosunkowo proste, również jeśli oferujemy usługi lub oprogramowanie skierowane dla biznesu. Jednak tylko dzięki odpowiednim platformom jesteśmy w stanie stworzyć skuteczny sklep, który nie tylko będzie doskonale działał, ale także będzie intuicyjny dla klienta, a dla właścicieli przyniesie realne zyski. Jak stworzyć taki sprawny mechanizm dzięki Shopify dla B2B?
Dlaczego warto korzystać z Shopify dla B2B jako wsparcia dla małych, dużych i średnich przedsiębiorstw?
Warto otworzyć sklep, korzystając z Shopify, aby sprawnie nim zarządzać. Decydując się na współpracę z platformą, otrzymujemy szerokie wsparcie. Mamy gwarancję, że nasz sklep powstaje zgodnie z najwyższymi standardami jakości, jest intuicyjny dla naszych klientów, którzy mają wytyczoną jasną ścieżkę zakupową. Jednocześnie my, jako właściciele sklepu, możemy z łatwością wprowadzać nowe produkty, monitorować zamówienia oraz ich wysyłkę, tworzyć pełne ścieżki zakupowe, akcje promocyjne i inne istotne elementy.
Jakie funkcje posiada platforma Shopify?
Shopify B2B to nie tylko sam sklep, to platforma, która pozwala usprawnić działanie przedstawicieli handlowych, zautomatyzować cały proces zakupowy, również w sprzedaży hurtowej, oferować klientom zarządzanie swoim kontem, atrakcyjne zniżki procentowe i kupony rabatowe, a sprzedawcom dostęp do całego sklepu z każdego miejsca na świecie. Różne moduły łatwe do zainstalowania w panelu administracyjnym pozwalają w kilka minut rozszerzyć funkcjonalność naszego sklepu, dzięki czemu może on rosnąć wraz z rozwojem naszej działalności.
Dlaczego warto zdecydować się na pakiet Shopify Plus i mieć pełny wgląd w analizę spersonalizowanych doświadczeń zakupowych?
Kupując pakiet Plus, zyskujesz wyjątkowe rozwiązania, które pozwolą Ci jeszcze sprawniej zarządzać sklepem internetowym. Możesz w pełni monitorować wszystkie procesy związane z działalnością sklepu, tworzyć pełną ścieżkę zakupową, analizować ich doświadczenia zakupowe, a także ułatwiać zakupy klientom. To rozwiązanie znacznie ułatwia wejście na globalny rynek i sprzedaż produktów na całym świecie. Dzięki temu masz możliwość stosowania zaawansowanych i indywidualnych ofert dla klientów z różnych regionów. Pozwoli Ci to lepiej dopasować asortyment do ich potrzeb i skuteczniej oferować im wyjątkowe produkty.

Zaczynając swoją karierę jako redaktor, Marcin szybko zyskał uznanie dzięki swojemu umiejętnemu podejściu do skomplikowanych zagadnień technologicznych. Jego artykuły są zarówno przystępne dla początkujących, jak i interesujące dla bardziej zaawansowanych czytelników. Jego wszechstronność obejmuje szeroki zakres tematów, takich jak sztuczna inteligencja, internet rzeczy (IoT), blockchain, cyberbezpieczeństwo i wiele innych.